Einde van een tijdperk

Een woordje van onze (gewezen) voorzitter, Koen Colpaert:

“The word is out …” Dinsdagavond kreeg ik nog een vermelding in de speech van schepen van Sport, Sofie Bracke. Ze wenste mij succes met mijn “waterpolopensioen”. Die leeftijd heb ik nog niet bereikt, maar ik acht de tijd wel rijp om een stapje opzij te zetten als voorzitter. De voorbije jaren waren schitterend, met leuke ontmoetingen, prachtige clubmomenten, allerlei uitdagingen…. Kortom een periode waar je als mens “warm” van krijgt. We hebben de club in de voorbije jaren ook weer in rustig vaarwater kunnen brengen, en dat doet deugd. Vanaf nu zal ik supporter nummer 1 worden, en geef ik de leiding van de club door aan de vernieuwde bestuursploeg en hun nieuwe voorzitter Gilles Oosterlynck. Bedankt voor alles mooiste club van het land, bedankt voor alles KGZV’ers! Tot binnenkort.

Dit vind je misschien ook leuk...