Geslaagde seizoensstart en kroning van de erevoorzitter

Het tweede waterpolo weekend van het seizoen was een groot succes, zowel op sportief gebied als op het vlak van gezellig samenzijn. Met de presentatie van de enthousiaste jeugdspelers, een geslaagde spaghetti-avond en indrukwekkende overwinningen van de U16, de dames en de heren werd dit weekend één om niet snel te vergeten.

Onze jeugdspelers werden aan het publiek voorgesteld. Spelers van de U10 tot en met de U18 maakten hun opwachting in onze favoriete kleuren.

Veel waterpoloplezier gewenst aan allen!

Koen Colpaert, tot vorig seizoen onze voorzitter, nog steeds supporterende papa van onze coach Leander, heeft de titel van “Erevoorzitter KGZV” met veel plezier aanvaard.

Welkom in de eregalerij, Koen!

De 3 ploegen die wedstrijden moesten verteren, hebben dit met verve gedaan.

Proficiat en bedankt voor jullie inzet!

Een bedanking is hier op z’n plaats voor de jarenlange inzet van deze 3 toppers. Geert en Petra zorgden niet enkel jarenlang voor de invulling van bestuurstaken, maar blijven ook nu nog actieve KGZV-sponsors.

Ongelooflijk bedankt!

Het was een zeer geslaagd KGZV-weekend, waarin zowel de sportieve prestaties als de vriendschap centraal stonden. We kijken vol enthousiasme uit naar de volgende wedstrijden en evenementen!

Bedankt aan álle vrijwilligers om deze evenementen te omkaderen (van afwassers tot tafelofficials, van redders tot ijsjesscheppers)

Dit vind je misschien ook leuk...